01 februari 2009

Tröttis


Snart är äntligen söndagen slut. Det har varit en jobbig dag. Jag är totalt slut efter dom här tre dagarnas jobb, men jag har fortfarande en dag kvar att jobba innan jag får vara ledig.

Efter två dagars träningsledigt var det dags att bege mig till gymmet igen. Idag fick ryggen, biceps och magen en omgång. Det gick väldigt bra, trots att jag var supertrött när jag kom dit. Jag gillar mitt nya träningsupplägg.

Till middag åt jag lax och grönsaker, så nu är jag mätt och nöjd. Jag har blivit duktig på att fixa matlådor och göra iordning saker i förväg, så det bara är att plocka fram och värma när jag ska äta. Superpraktiskt tycker jag!

Ikväll satsar jag på att sova tidigt. Jag behöver verkligen sömnen för att orka med morgondagen.

Ha en trevlig kväll!


Bild: TastyFishRecipes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar