26 februari 2009

Min mage

Ja det är nästan att jag inte vågar lägga upp den här bilden i bloggen. För ett halvår sedan fick jag inte ens upp dom där jeansen över höfterna och för ett par månader sedan fick jag upp dom, men kunde inte knäppa knappen. Nu sitter dom perfekt. Jag tror till och med att jag skulle kunna komma i en storlek mindre utan problem.

Mitt midjemått har minskat nästan 20 cm sedan augusti och det känns superbra. Bara en sån sak att det faktiskt går att hitta mina revben tycker jag är helt fantastiskt. Nu måste jag bara jobba bort lite mer underhudsfett och skaffa mig magmuskler så är jag nöjd med min mage.

Idag har jag träningsvärk i bröst och mage. Sånt gillar jag. Jag SKA ha fin mage!

1 kommentar:

  1. Jisses vilket timglas du är ;-) Måste erkänna att jag blir lite inspirerad att träna själv när jag läser din blogg, har skaffat träningskort och släpar mig iväg fastän jag försöker komma på ursäkter ibland :-)

    SvaraRadera