08 februari 2009

En plufsig dag

Jag känner mig allmänt äcklig och plufsig idag. Av någon anledning så står vågen på 1,1 kg mindre nu än i morse, så något rätt måste jag ha gjort idag. Ett besök på gymmet har jag lyckats med idag och det gick superbra och var riktigt roligt.

Ryggen och biceps samt lite mage tränades idag. Efter det 45 minuter crosstrainer. På den blev jag av med 475 kalorier (enligt maskinen i alla fall) och det kändes riktigt bra. Jag har som mål att alltid öka något på någon övning varje pass, så bicepscurlen och pullover ökade jag på och det gick superbra. Benpasset i fredags gick bara sämst, så det kändes bra att få ett så bra pass idag :)

Idag fick jag i alla fall till en ganska bra bild på min enorma rumpa. Jag bara måste bli av med den... eller inte bli av med, få den mindre snarare. Min mage blir mindre och mina bröst nästan försvinner, så jag tycker att det är dags för rumpa och lår nu. Kom igen dumma kropp!

Senaste två veckorna har jag funderat en del och jag har alltid varit en ganska kurvig tjej, så det här med att mina kära boobs försvinner känner jag är ganska jobbigt. Jag har därför bestämt mig för att jag så småningom kommer att operera mig. Troligtvis kommer dom att krympa ännu mer och det stämmer liksom inte överens med vad jag trivs med. Jag hade gärna velat att resten av kroppen kunde bli mindre, men jag hade velat ha kvar dom ju :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar