03 februari 2009

Rädd om huvudet...

God kväll! Dagens träning, samt middagen är avklarad. Mitt axel-, bröst- och tricepspass gick mycket bättre än förra veckan. Jag kastade om övningarna och det gjorde stor skillnad. Sedan så gjorde det väl mycket att jag visste vad jag gav mig in på den här gången. Vissa saker är lite läskiga. Till exempel liggande tricepspress:

Jag är väldigt orolig att jag ska få skivstången i huvudet, så jag vågar inte använda så tunga vikter. Än så länge tänker jag hålla mig till mina stackars 10 kg. Så småningom kan jag vågar öka, men just nu är jag mest rädd om mitt huvud. Tänkt vilka problem man kan ha ;)

I morse tog jag en morgonpromenad innan frukost. Jag funderar på att ta en kort prommis ikväll också. Jag har så mycket energi som jag vill bli av med. Dessutom skulle jag vilja ha en ny vattenflaska och jag vet att det finns en fin sådan att köpa en 15 minuterspromenad bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar