04 februari 2009

Hur gjorde jag egentligen?

Min lilla hund ville bli kliad samtidigt som bilden togs. Man kan inte vara på den nivån utan att hon kommer skuttandes och vill att man ska klappa henne.

Avskyr verkligen min rumpa och blir inte alls glad när jag ser den. Den ska minsann bli mindre. Om jag bara kunde tappa vikt därifrån också, men kvinnor lägger ju på sig vikt där först och antar att man tappar vikt därifrån sist också *suck*.

Jag har diskuterat med några på jobbet om vikt och bantning idag. Dom sa att dom har sett att jag har tappat mycket i vikt och undrade hur jag gjorde. Jag svarade att jag började träna och äta bättre. Egentligen känns det som jag att jag har gjort mycket mer. Mitt liv ser ju helt annorlunda ut.

Det som har hjälpt mig och som alltid ligger i bakhuvudet är just det där med att man måste äta mindre kalorier än man gör av med för att gå ner i vikt. Så jag tänker alltid en extra gång innan jag äter något extra som inte riktigt ingår i mitt kostupplägg.

På bilden har jag ett par nya söta rosa byxor från Nike :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar