25 februari 2009

Före- och efterbilder

Jag är så nöjd och glad idag för att jag lyckades ta mig ner till 56 kg igen. Självklart är jag inte nöjd med min vikt ännu, men det känns skönt att vara tillbaka på det i alla fall. Mitt mål just nu är att gå ner några hg till den här veckan. Ett lite mer långsiktigt mål är att jag ska vara smal och fin till sommaren. Ca 50 kg borde jag väga. Det tror jag passar mig.

Bilderna ovan är från i juli och augusti 2008. Jag vet inte om jag ser någon jättestor skillnad när jag tittar på bilder. Det skiljer trots allt 13 kg mellan bilderna ovan och den nedan. Min stora rumpa är kvar, men i och för sig har mina bröst krympt helt enormt mycket. Jag är lite ledsen för det.

På bilden där jag har en rosaranding tröja så är jag dessutom gravid i 12:e veckan. Det syns i och för sig inte.

Av någon anledning så trivs jag bäst i träningskläder nu för tiden. Jag känner mig snyggast och bekvämast då. Förut älskade jag mode och ägnade många timmar per dag till att läsa modebloggar och läsa tidningar, men nu läser jag aldrig om mode. Avskyr det nästan. Modebloggarna klarar jag inte av att läsa. Min modeblogg har jag ju lagt ner, eftersom intresset försvann.

Nu är jag på jakt efter intressanta bloggar som handlar om träning och kost. Jag har ett helt gäng som jag spanar in dagligen, men jag vill ha fler. Jag vet att det finns så många bra bloggar som jag inte har hittat ännu.

Den tredje augusti 2008 tränade jag för första gången på mitt fina gym och det har hänt en del sedan dess. Både fysiskt och psykiskt har jag förändrats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar