22 februari 2009

Ännu en söndag

En bild på en vacker man är en bra start på en söndag. Jag har redan varit vaken ett par timmar. Av någon anledning så vaknar jag så tidigt hela tiden och jag gillar inte det.

Idag ska jag börja komma igång igen. Mina tjej-besvär hindrar mig inte längre och mitt sötsug har näst intill försvunnit. Nu får min disciplin göra resten för att hålla mig borta från alla onyttigheter.

Jag funderar väldigt mycket på mitt liv. Situationen ser ut som sådan att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Här i Uppsala vill jag inte stanna. Jag har som alternativ att flytta till Skellefteå, men jag hade helst inte velat bo så långt norrut. Annars så gillar jag Skellefteå. Det är en söt och gullig liten stad. Här känner jag mig mest bara ledsen och sårad. Jag kommer aldrig att kunna må bra i denna stad, men samtidigt så är det så svårt att slita sig från allt.

Om några timmar ska jag till gymmet. Förhoppningsvis så får jag åka bil idag om jag lyckas övertala mitt ex att hämta mig. Det har snöat massor, så jag känner verkligen inte för att cykla :)

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar