18 februari 2009

Kroppen säger emot

Idag ville inte min kropp längre. Nu har den sagt emot och tycker att jag inte är det minsta snäll mot den, så imorgon är det träningsledigt och bara bra mat som gäller. Jag har inte ätit så bra idag och tränat för mycket, så det kändes som att jag skulle svimma när jag var på Body Jam. Jag måste verkligen ta hand om mig själv, men jag tycker att det är kul att se hur stor roll faktiskt mat och sömn har för träningen.

Imorgon ska det bli skönt att slippa gymmet. Är lite trött på att cykla i den här halkan. Det tar ju 20 minuter att cykla dit nu, men mycket snabbare kommer det ju gå när isen har smält.

Nej nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen. Snart börjar ju Efterlyst. Efter det måste jag sova...

Trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar