14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Ingen har väl missat att det är Alla hjärtans dag idag? Inget firande blir det för mig. Jag har fått kramar av några av mina vårdtagare som är så söta och snälla.

Idag har jag jag träningsvärk! Det är jag glad för :) Det betyder att jag la ner lite mer energi på att köra slut på mina stackars ben den här veckan än förra. Gjorde samma övningar, men ingen träningsvärk hade jag då.

Ikväll är jag träningsledig eftersom att mitt dumma gym stänger klockan 16 på lördagar och jag slutar ju jobba då varannan lördag. Riktigt dåligt tycker jag. Kvällen kommer att spenderas mest i soffan. Det är ju Melodifestivalen! En lite längre promenad med hunden tänkte jag hinna med också.

Hoppas att ni har en alldeles underbar Alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar