09 februari 2009

Måndag


Idag har det varit en bra dag. Jag slutade redan klockan ett (har tyvärr bara en sån dag per månad, men jag blir lika glad varje gång den kommer). Direkt efter jobbet begav jag mig till gymmet och körde 45 minuter crosstrainer. Det gick mycket bättre än igår. Högre tempo kunde jag hålla och mer kalorier förbrändes.

Efter mitt biceps- och ryggpass igår så har jag faktiskt ganska mycket träningsvärk och om jag har det så bestämmer jag mig för att jag gjorde bra ifrån mig igår.

Ikväll har jag haft besök så det har inte blivit något aktivt bloggande direkt. Nyss åt jag min efterlängtade omelett, så nu är jag mätt och glad. Strax ska jag rasta min hund och sedan lägga mig under täcker och se lite tv innan jag somnar.

Min måndag har varit bra, hoppas att eran också varit det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar