02 februari 2009

Jag överlevde dagen

Äntligen är den här dagen snart över. Jag har stressat massor på jobbet idag, så jag var helt slut vid klockan fyra. Trots det så lyckades jag pallra mig iväg till gymmet och genomföra mina 45 minuter crosstrainer. Det var alldeles för mycket folk där. Imorgon ska jag satsa på att träna på eftermiddagen när det är lite mindre folk.

Även idag åt jag lax och grönsaker till middag. Just nu är det allt som finns hemma, men imorgon ska jag bege mig till Coop och fylla på kylskåpet. Jag saknar kyckling.



Inatt har jag sovit 9 timmar. Helt underbart skönt var det. Även ikväll ska jag sova tidigt har jag tänkt. Sova är verkligen en av mina favoritsysselsättningar :P

Imorgon är jag ledig. Det enda som jag "måste" göra är att träna. Axlar, triceps och bröst ska tränas. Förra veckan gick det passet ganska dåligt. Jag tror att jag ska ändra om ordningen på övningarna. Det kommer nog att kännas bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar