23 februari 2009

Dagens mat

Bilden ska föreställa min miniomelett som jag åt ikväll. Jag är verkligen värdelös på att göra fina omeletter.

Idag har jag ätit det här:

Frukost:
Fiberberikad havregrynsgröt med mjölk och hallon
En skiva fullkornsbröd med minikeso och ett kokt ägg på
Ett stort glas Fun light-saft

Mellis 1:
Lätt kesella med lite Fun light Cassis Noir och hallon
Ett äpple
0,5 l Coca Cola Zero

Lunch:
Makrill i tomatsås
Kökrsbärstomater

Mellis 2:
Lätt kesella med Fun light Cassis Noir och hallon
Ett äpple
0,5 l Fun light Wild Strawberry Watermelon

Efter träningen:
Proteindrink med kaksmak
Russin

Middag:
En halv kycklingfilé
Gul paprika
Körsbärstomater

Kvällsmål:
Omelett gjord på två äggvitor, en msk lätt kesella och 25 små räkor

Jag tror att jag kör på samma sak imorgon, för det här verkade ha god inverkan på min vikt i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar