12 februari 2009

Besatt av något gult



Jag har väldigt lätt för att fastna för något och sedan blir det lite för mycket kanske. Just nu är det gul paprika som jag är näst intill besatt av. Jag har det på morgonmackan, i salladen och i omeletten. Så vid minst tre mål om dagen äter jag denna gula grönsak. Det är ju bara så gott och som tur är så är jag inte besatt av någon onyttigt.

För sisådär två år sedan var jag besatt av Risifrutti under en period. Jag kunde äta 5 stycken på en gång (ibland kunde det nog bli 10 på en dag till och med). Om jag inte minns fel så kunde man köpa 5 stycken till något visst pris på Coop Forum, så jag köpte ju alltid 5 då.

Alldeles nyss åt jag min kvällsomelett gjord på tre äggvitor och en gula, en msk lätt kesella, lite salt, räkor och massor av gul paprika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar