12 februari 2009

Jag rekommenderar Lina! :)


I en kommentar fick jag frågan om jag var nöjd med kost- och träningsupplägget som Lina har fixat och om det var lätt att följa hennes råd och tips.

Mitt mål är att gå ner i vikt och komma i form. Det är såklart inte helt lätt. Lite disciplin måste man ju ha själv. Jag tyckte inte att hennes kosttips och träningsupplägg var några jättestora förändringar, men det gjorde verkligen stor skillnad. Jag är mycket nöjd, just på grund av vilken effekt det verkligen hade.

Något jag gillar är att hon verkligen gör det personligt. Hon anpassar efter mina behov och önskningar. Jag hade några små krav/önskningar. Även om jag försöker att inte äta så mycket kolhydrater så älskar jag min macka på morgonen så jag önskade att få ha kvar den, sedan så ville jag fortsätta gå på Body Jam och så behövde jag bra mellanmålstips som man kan ta på stående fot i snöstorm. Allt det fixade hon galant!

Proteinpulver är inget som jag tycker är särskilt gott egentligen, men hon tipsade mig om ett med kaksmak. Det är verkligen det godaste jag har smakat, så hon har lösningar på dom flesta problem. Jag är verkligen supernöjd med det som Lina har hjälpt mig med!

Att följa hennes råd och tips var inga större problem. Första gångerna som jag skulle göra dom nya styrketräningsövningarna var lite jobbigt när jag inte var van, men nu går det bra.

Sedan kan jag väl erkänna att jag inte följer uppläggen till 100% alltid. Ibland fuskar jag lite med maten (åt ju en semla i morse) eller så kanske jag inte hinner med ett av dom åtta passen i veckan. Men sju lyckas jag alltid pressa in i min stressade vardag :)

Slutsatsen är i alla fall att jag verkligen kan rekommendera Lina som en bra hjälp för att förbättra sin träning och kost.

PS. Bilden har jag lånat från hennes blogg.

1 kommentar:

  1. Vad kul det låter! Jag skulle också väldigt gärna få hjälp av Lina men tyvärr har jag ingen ekonomisk möjlighet till det, hon är alltför dyr för mig! Är ensamstående med 3 barn så det finns inga marginaler att ta av här. Du har inga tips du kan dela med dig av gällande viktnedgång? Själv står jag stilla med vikten trots träning och bra (enl mig) kost. Såå frustrerande! Har inte ätit godis el kaffebröd på 5 veckor nu och endast minskat 1 kg, grrr! Önskar dig en fortsatt härlig vinterdag! Petra

    SvaraRadera