12 mars 2009

Träningsvärk

Idag har jag faktiskt riktigt mycket träningsvärk. Jag tror att mina ben hann slappna av lite för mycket förra veckan när jag var sjuk och knappt rörde mig alls. Nu är jag igång igen och min kropp ska få lära sig att den måste röra på sig ibland. Imorgon är det ben-dag så dom ska plågas riktigt ordentligt. Just knäböjen ger hur mycket träningsvärk som helst, men jag gillar träningsvärk så jag ska inte klaga.

Dagen har jag börjat med en morgonpromenad. Jag glömde att skriva in det i veckoplanen som jag skrev i inlägget igår. Snart ska jag cykla till gymmet och träna. Det ska bli riktigt roligt. Ikväll ska jag äta godis, så det ser jag fram emot enormt mycket. Någon viktnedgång blir det såklart inte att ens tänka på, men snart så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar