11 mars 2009

Onsdag

Idag har jag tränat och jag känner mig väldigt duktig. 30 minuter på crossen hann jag med innan Body Jam-passet började. I övrigt så händer inte mycket med min vikt eller form just nu. Jag befinner mig på samma vikt som innan. Eller förresten så hade jag gått upp lite under veckan som jag var sjuk och åt lite extra mycket, men det har jag lyckats göra mig av med.

Veckans träningsschema ser ut så här:

Måndag: 45 minuter crosstrainer
Tisdag: Vilodag
Onsdag: 30 minuter crosstrainer + Body Jam
Torsdag: Axlar, triceps, bröst och mage
Fredag: Ben + 30-45 minuter crosstrainer
Lördag: Vilodag
Söndag: Rygg, biceps och mage

Förhoppningsvis så kommer jag att hålla det, men det borde inte vara några problem. Önskar bara att jag hade lite extra motivation så jag kunde tappa lite mera vikt.

Nu är det däremot dags att sova. Sömnen är viktig för att kroppen ska orka och må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar