10 mars 2009

Kramar löser det mesta

Ingenting kändes bra igår. Allt bara gick fel och självförtroendet fanns inte alls, så jag bestämde mig för att jag behövde piggas upp lite. En kram eller två får mig alltid att må bättre och släppa dom flesta av mina negativa tankar, så jag fick lite sällskap och kramar igår kväll. Det behövdes verkligen.

Idag känns allt bättre. Jag är ändå ganska nöjd med mig själv och dagen har flutit på ganska smärtfritt. Ikväll har jag träningsledigt och har tänkt städa lite här hemma. Just nu känner jag mig otroligt trött, så jag vet inte riktigt hur jag ska orka, men jag ska försöka tvinga mig själv att göra lite nytta :)

Imorgon har jag tänkt försöka springa lite på löpbandet när jag är på gymmet. Det ska bli kul för nu är det länge sedan och jag är så nöjd över att min höft faktiskt blev bra och klarar av att jag springer utan att göra ont sedan jag började träna. Jag vet inte om det var för att jag var överviktig eller för att jag var otränad som det gjorde så hemskt ont i min höft när jag försökte springa, men nu fungerar den som tur är i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar