13 mars 2009

Pyjamasbild

Idag bjuder jag på en bild på mig själv i pyjamas. Jag är väldigt stolt över att jag har lyckats gå ner så mycket i vikt som jag faktiskt har gjort, men jag är inte helt nöjd med hur jag ser ut. Mina ben är alldeles för stora. Dessutom så tycker jag att mina armar är helt enormt breda. Ja, jag har verkligen mycket att jobba med.

Ben-passet gick superbra. Jag gillar verkligen knäböj och jag tror att jag kommer ha massor med träningsvärk på grund av dom imorgon. Efter passet tänkte jag köra lite cardio på crosstrainern, men det gick inte alls. Jag började må jätteilla och ville bara kräkas, så jag gav upp efter 3 minuter. Imorgon har jag vilodag, men på söndag ska jag göra ett nytt försök med crosstrainern.

Nu ska jag bege mig ut på en kvällspromenad med hunden. Det får bli en lite längre prommis i ca 40 minuter så jag förbränner lite i alla fall :)

1 kommentar:

  1. Nu är du verkligen hård mot dig själv! Du ser jättefin ut på bilden!!

    SvaraRadera