22 mars 2009

Dags att sova

Jag trodde aldrig att det skulle bli av att jag skulle springa något ikväll, men jag lyckades tvinga mig ut trots att jag inte mår bra alls idag och känner mig allmänt trött. Det gick dessutom mycket bättre än jag trodde att det skulle gå. Jag trodde att jag skulle klara av att springa 2-3 minuter kanske, men jag sprang i 25 minuter tills jag kom till Coop Forum (handlade broccoli) och sedan sprang jag i 10 minuter till, så jag sprang sammanlagt i 35 minuter och promenerade i 10 minuter. Det är jag mycket nöjd med :)

Imorgon mår jag förhoppningsvis bättre igen. Den här dagen har varit jobbig och jag har inte fått nästan något gjort. Jag har mest velat ligga i soffan med täcket över mig och gömma mig lite från omvärlden. I och för sig har jag inte så mycket kontakt med omvärlden annars heller. Jag är lite knäpp och konstig och det är lite svårt för en del att förstå eller acceptera. Allt tjat om att jag borde umgås med andra människor gör mig nästan galen.

Jag har alltid varit en person som vill vara mycket ensam, men sedan så ska jag väl erkänna att det har blivit mycket "värre" sedan jag blev singel igen. Att behöva träffa en annan människa och försöka vara trevlig är något som jag absolut inte känner för. Bara tanken på det gör mig alldeles nere.

Nej nu tror jag att det börjar bli dags att försöka sova. Här kan jag ju inte sitta och skriva deprimerande saker hela kvällen. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar