31 mars 2009

Har vridit på dygnet

Bild: Corbis
Nu går det inte så bra för mig. Jag håller på att vrida på dygnet ordentligt och det gillar jag inte. I natt somnade jag runt tre skulle jag tro, sedan var jag vaken i en timme mellan 7 och 8 för att äta frukost. Jag hade tänkt sova 1½ timme sedan, men jag vaknade 11.45. Ikväll måste jag lägga mig i tid. Senast tolv får det bli, så jag kan gå upp vid 8-9 imorgon. Någon ordning måste det ju vara under min ledighet :)

Jag har i alla fall tränat på eftermiddagen idag. Det var dags för mitt långa axel-, triceps-, bröst- och magpass. Axlarna är något som jag verkligen inte gillar, men det beror nog på att det går så dåligt. Jag kan knappt öka något alls och känner mig väldigt svag. Så har det alltid varit. Lina hittade på lite nya axelövningar istället för dom övningarna som jag hade innan med hantlarna som skulle åt alla möjliga håll och som jag hade tröttnat på, men idag gick jag tillbaka till hantlar igen för nu har maskinerna blivit tråkiga. Jag gör allt för att försöka få axelpassen att vara roliga.

Triceps gillar jag i alla fall. Dom körde jag slut på och kommer nog ha massor med träningsvärk imorgon. Även magen fick sig en ordentlig omgång :) Min mage är något som jag verkligen inte gillar. Om den bara kunde bli lite mindre fluffig så skulle jag gilla den mer, men det enda som går att göra är ju att försöka jobba bort lite av mitt mjuka fluff ;)

Idag fick jag brev så jag är alldeles glad. Jag ska försöka knåpa ihop ett svar ikväll, men jag tänkte även ge mig ut och springa lite. Mitt mål är att orka springa min lilla runda två varv och det målet tänker jag nå innan sommaren. Springa är roligt :)

Trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar