09 mars 2009

Dåligt självförtroende idag...

Jag fotade mig själv igår kväll och tänkte lägga upp bilden i bloggen för att sedan kunna gå tillbaka om ett år eller två och kunna se framstegen. Tyvärr så tyckte jag att jag såg helt fruktansvärd ut. Kände mig äcklig och ful, så det blir ingen bild i bloggen. Vågar inte visa mig :P

Idag slutade jag redan klockan ett. Efteråt var jag på en 45-minuterspromenad och snart ska jag försöka tvinga iväg mig själv till gymmet så jag kan träna och göra av med fler äckliga kalorier som jag har tryckt i mig idag. Det blir nog crosstrainern som jag spenderar lite tid tillsammans med på gymmet.

Nu måste jag leta reda på träningskläder så jag kommer mig iväg någon gång...

2 kommentarer:

  1. Surfade in på din blogg idag. Är själv intresserad av kost och träning - men som allt annat får det inte ta upp allt för stor plats i livet. Blir lite orolig när du säger att du inte vill publicera bilder på dig själv och "äckliga kalorier" - det är lätt att bli allt för fixerad. Vi människor behöver ju mat (och godsaker) och vila för att kunna leva och må bra. Lycka till iaf! Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Ja, men ibland så känns bara allt hopplöst när inte formen är som jag skulle önska. Idag känns allt bättre och jag är nöjd med mig själv. Jag är väldigt medveten om att kroppen behöver mat och vila för att må bra och det är något jag är mån om att ge den i största möjliga utsträckning. Självklart är det inte bra med för mycket mat, men lagomt försöker jag ge den :)
    Tack så mycket för lyckönskningarna! Kram

    SvaraRadera