27 mars 2009

Fredag

Bild: tv4.se

Ikväll är det Let´s Dance-finalen som gäller för mig. Jag hoppas att Magnus vinner :)

Idag testade jag mitt nya proteinpulver med banansmak och det var verkligen supergott. Det smakar och doftar skumbananer. På gymmet spenderade jag 45 minuter på en crosstrainer. Det var nästan tomt på gymmet ikväll. Annars när man kommer dit mellan klockan 16 och 17 så brukar det vara jättefullt och man får vänta på maskinerna. Undra vad det är för speciellt idag som alla gör istället för att träna då?

Nu har jag bara två dagar till att jobba innan jag har 12 dagar ledigt. Det ska bli helt underbart :) Under mina 12 dagar ska jag träna massor, äta rätt, sova ordentligt, städa och njuta av våren. Under dom här dagarna så är mitt mål att lyckas gå ner ett kg. Helt omöjligt ska det inte vara. Jag SKA lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar