08 mars 2009

Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk! Jag kan knappt gå och att gå i trappor är nästan en omöjlighet. Det är lite synd om mig som bor på tredje våningen och utan hiss. Om jag sitter stilla en lång stund så tar jag mig knappt upp sen. Igår så fokuserade jag lite extra på rumpan och det känns verkligen idag.

Jag var så hemskt duktig igår och åt så nyttigt, men vid klockan 23 så blev det tyvärr pizza. Det har jag otroligt dåligt samvete för och jag kände mig så uppsvälld och hemsk efteråt. Jag kom hem vid kvart i ett i natt och somnade väldigt omgående. Kvart över åtta vaknade jag i morse och var superhungrig. Min mage kurrade och tyckte att jag skulle äta direkt, men det fick vänta.

Jag började dagen med en morgonpromenad. Efter några minuter kändes det ganska okej i benen så jag kunde hålla ett riktigt bra tempo trots träningsvärken, men nu har den kommit tillbaka. Just nu känner jag mig väldigt omotiverad till att träna, men jag ska äta vid klockan två tänkte jag och sedan ska jag tvinga mig upp på cykeln och cykla till gymmet.
Undra hur det ska gå att cykla när jag har så här mycket träningsvärk i rumpan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar