05 mars 2009

Nytt mål

Jag såg den här klänningen i Englas blogg. Det är den enda "modebloggen" som jag fortfarande läser, men det är för att det är så mycket mer än bara mode i den. Hennes blogg är mer personlig än dom flesta modebloggarna.

Nåja, klänningen hittade jag där och fastnade direkt för den. Mönstret var kanske inte helt perfekt, men jag gillar skärningen och rosetten. Nu när mina bröst är näst intill obefintliga så kan jag tänka mig en sådan klänning. Innan så tyckte jag att det såg så hemskt och vulgärt ut med allt för urringade plagg på mig, men som en smalare och plattbröstad flicka så kan jag helt klart tänka mig det. Haha.

Jag har skaffat mig ett nytt mål också. Till min födelsedag så ska jag gå ner 5 kg till. Den nya vikten ska jag sedan hålla hela sommaren för att sedan hitta ett nytt mål till hösten. Kanske satsa på att öka i muskelmassa då? För övrigt så fyller jag år 14:e juni så jag har ju ca 3 månader på mig, så det borde inte vara något problem bara jag blir frisk så jag kan träna någon form av konditionsträning förutom mina små promenader.

Nu så äter jag dessutom extra mycket, så min vikt kommer inte att röra på sig minsta lilla (möjligtvis uppåt om jag har otur). På grund av att jag är lite krasslig så äter jag ordentligt så jag ska bli frisk snabbare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar