20 mars 2009

Äntligen helg!

Jag har ansökt om lite ledighet i mitten på april och jag vill verkligen ha ledigt så jag kan göra ett besök uppe i norr, men jag är jätterädd och nervös över att jag inte ska få ledigt. Om jag inte får det kommer jag att bli så besviken :(

Benpasset gick väl sisådär ikväll. Det var lite fotografering på gång på gymmet och dom var så mycket i vägen, så jag tappade lite motivationen då. Jag tror att jag lyckades köra slut på benmusklerna ganska duktigt i alla fall, men helt nöjd är jag inte.

I helgen är jag ledig och det är jätteskönt. Jag känner mig så trött så jag kan behöva ledig så jag får sova. På min tv är det nu Let´s dance, men jag känner mig väldigt ointresserad. Jag tror att det är bäst att jag tar en kvällspromenad med hunden, duschar och sedan lägger mig under mitt älskade duntäcke.

För tillfället känner jag mig väldigt trött och lite ledsen. När jag har jobbat mycket och stressat så blir jag lätt ledsen och nere, så om jag bara får sova och vila upp mig så kommer nog allt kännas bättre igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar