29 mars 2009

Mycket tankar i mitt lilla huvud

Nu sitter jag och tittar på Sanningens ögonblick på kanal 5. Jag råkade sova väldigt länge, närmare bestämt 2½ timme. Klockan sju vaknade jag och åt lite middag. Vid halv nio lyckades jag äntligen tvinga mig själv ut och springa. Egentligen kände jag inte riktigt för det, men när jag äntligen var ute och sprang så var det riktigt skönt. 35 minuter sprang jag och är nöjd med det.

Jag börjar inse att jag kanske inte ska gå ner så mycket mer i vikt, men det är det där plufset på magen som jag inte riktigt vill ha kvar. Om jag bara kan få bli av med det så är jag nöjd sedan ;)

Det är mycket tankar i mitt huvud angående saker och ting i mitt liv. Jag är både ledsen och glad. Livet är minsann komplicerat. Det är väl lite så att jag ska göra något som jag är rädd att jag kommer att få ångra. Jag är rädd att jag ska bli sårad och ledsen, men jag vill försöka. Tänk om det kommer något gott ur det här trots allt? Alla tankar gör att jag har svårt att kunna somna på kvällarna och det är definitivt inte bra för min träning och hälsa.

Snart ska jag ta ett varmt bad. Det känns som en bra start på ledigheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar