30 maj 2009

Underbart väder

Vad helt fantastiskt väder det har varit dom här senaste två dagarna! Jag har promenerat i timtal både igår och idag. Det är bara så underbart, men jag saknar min träning och jag har bestämt att jag ska till gymmet imorgon och träna mina små ben. Jag måste verkligen komma igång igen. Under dom här veckorna som jag inte har kunnat träna så har jag gått upp ett par kg och det känns allt annat än bra. Dom kilona ska bort!

Jag gjorde något bra igår i alla fall. H&M har ett samarbete med ett gäng artister som har fått designa t-shirtar/linnen/bodys och 25% av intäkterna går till prevention och utbildning av aids/hiv. Dessutom är plaggen gjorda av organisk bomull. Min topp är designad av Tokio hotel. Jag är inget fan av dom, men designa toppar åt mig kan dom i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar