27 maj 2009

Piller som ska lösa problemen

Nu har jag äntligen varit hos en doktor. Hon har ingen aning om vad jag har för problem, men jag fick skojiga piller som ska ordna bort inflammation och värk så jag hoppas att det funkar. Jag tror egentligen inte att doktorn trodde på att jag hade ont. Eftersom att det inte gör ont när man klämmer, vrider och vänder på mig så kunde hon inte förstå att jag hade ont.

Jag är sjukskriven veckan ut, ska äta piller i 10 dagar och kontakta en arbetsterapeut som ska ordna en skena åt mig för att avlasta när jag jobbar. Hur lätt är det att ha en skena när man ska diska, duscha folk, dra på stödstrumpor och annat finurligt.

Förhoppningsvis så är mina handleder mycket bättre på måndag när jag ska försöka jobba igen. Inatt har jag haft jätteont så jag har inte ens sovit tre timmar. Nu tänkte jag ta en liten tupplur på soffan, för det är ju bara blåsigt och hemskt ute så det är inte det minsta trevligt att vara ute och promenera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar