28 maj 2009

En regnig torsdag

Jag tror faktiskt att min nya medicin hjälper riktigt bra. Den där intensiva smärtan som gör att jag skulle vilja amputera hela högra armen har försvunnit. Lite smått ont i handleden har jag, men bara i handleden och inte i handen och armen som jag hade tidigare. Att det känns så mycket bättre på bara ett dygn är ju helt fantastiskt :)

Nu är det två nätter i rad som jag har sovit riktigt dåligt. Det gillar jag inte alls. Förhoppningsvis så är jag supertrött ikväll så jag somnar tidigt och sover ordentligt hela natten.

Regnigt och tråkigt väder är det, men imorgon och resten av veckan ska bara innehålla sol och värme. Om någon timme tänkte jag gå ut på en promenad. Jag ska köpa nya numret av tidningen Body och leta reda på ett solarium att lägga mig en stund i.

Ikväll är det säsongsstart av Supersize vs superskinny på tv, så det ska jag se. Ungefär så här intressant kommer min torsdag att vara. Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar