20 maj 2009

Sommaren 2008

Jag hittade den här bilden från förra sommaren. En väldigt osmickrande bild är det och jag kände mig väldigt ful för det mesta då, men jag undrar mest om man kan se att jag har tappat 14 kg sedan dess. Jag ser det inte i alla fall. Nu hade jag ingen bra bild att jämföra med, men jag ska ordna en. En fördel är väl att jag tycker om mig själv mer nu.

På grund av mina handleder så är jag hemma från jobbet idag. Jag kan i princip inte göra något, men jag måste ju fixa mat, klä på mig, diska osv och bara det är jobbigt. Till helgen ska jag försöka jobba igen. Jag skulle vilja göra så mycket (sy om ett par linnen, städa och annat pyssel) men det går liksom inte.

Promenera kan jag, så det ska jag göra :) Ett par timmar om dagen har jag promenerat på sistone och det behöver jag tror jag. Nu när jag inte kan träna, så får jag ju helt plötsligt så mycket tid över :P

För övrigt så kan jag tillägga att jag tyckte att den lilla bilen i bakgrunden på bilden var så söt, så därför ville jag ha med den. Min söta Julia saknar jag nåt helt hemskt mycket också, men jag vet att hon har det bra i hundhimlen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar