16 maj 2009

En förkyld lördag

Nu har jag verkligen åkt på en monsterförkylning också. Jag antar att jag har fått det när jag har varit för nära en förkyld vän, annars så har en av mina vårdtagare klagat på att hon har haft en tupp i halsen hela veckan, så det kan vara hon också. Jag som aldrig brukar vara förkyld.

Värken i handlederna sitter kvar, men efter en veckas vila borde det vara borta hoppas jag. Jag har sovit helt enormt mycket dom senaste dagarna. Natten mellan torsdag och fredag sov jag tio timmar och igår somnade jag vid klockan 17 och vaknade 8.20 idag. En timme var jag vaken där vid elva, men jag har fått många timmars sömn nu. Jag lyckades sova bort både middagen och kvällsmålet, så jag var enormt hungrig när jag vaknade.

Nu tänkte jag gå ut i solen och promenera lite lugnt. Det går lättare att andas utomhus. Jag är alldeles snuvig och hostar en del. Igår tror jag att jag hade feber, men idag känner jag mig pigg och feberfri i alla fall :)

Livet känns alldeles konstigt när jag inte har någon träning att fokusera på, men snart ska jag vara igång igen. I slutet på nästa vecka hoppas jag kunna träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar