22 maj 2009

Två timmas promenerande idag

Idag tog jag en promenad till Ikea, bara för att jag längtade efter köttbullar. Jag äter aldrig annars varken potatis eller köttbullar, men på Ikea får jag det har jag bestämt :)

Fram och tillbaka till Ikea tar det en timme och fyrtio minuter. Jag har även tagit en kort prommis på 20 minuter tidigare idag, så idag blev det ganska prick 2 timmar som jag har gått. Jag börjar bli väldigt trött på allt promenerande nu ska jag väl erkänna.

Igår kväll och på morgonen idag kändes det jättebra i handlederna, men sedan mitt på dagen idag har det börjat göra jätteont igen. Imorgon ska jag försöka jobba och jag får se hur det går.

Att inte kunna träna eller göra något annat vettigt gör att jag känner mig väldigt nere. Det här är inte kul alls. Jag längtar till mitt kära gym! Dom första dagarna gick det väl okej, men nu är jag bara ledsen och vill sluta ha ont.

Jag var på Stadium idag också och spanade in ett par söta shorts som jag vill ha att träna i. Förhoppningsvis så blir mina handleder bra igen så att jag skulle få användning för ett par shorts. Ååh, vad jag avskyr det här!

Bild: Ikea.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar