25 maj 2009

Fortfarande trasiga handleder

Mina handleder är fortfarande inte funktionsdugliga tyvärr. Jag längtar som en galning efter att få träna. Ett tungt axelpass skulle sitta fint idag känner jag. Tolv dagar har jag varit borta från gymmet nu.

Jag är sjukskriven idag. I lördags försökte jag jobba, men det gick bara inte. Imorgon är jag ledig och jag ska känna hur det känns då så får jag se om det blir jobb på onsdag eller inte.

Dagen började jag med att ta en snabb sväng på stan, men jag kom bara hem med ett solpuder. Igår var jag nämligen på en liten shoppingtur och lyckades hitta en topp så nu har jag kläderna ordnade till min systers student. Sedan besökte jag ett solarium innan jag knatade hem.

Eftersom det var så fint väder så åt jag lunch, duschade och bytte om innan jag gick ut och promenerade i två timmar. Jag gick bort till slottet, genom botaniska trädgården, genom en kyrkogård, förbi domkyrkan och till Gallerix för att köpa kort innan jag gick hem igen. Helt underbart väder är det :)

Nu önskar jag att mina handleder ska må bra snart igen. Jag tycker inte alls om det här livet när jag inte kan göra något alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar