10 maj 2009

Ont i handlederna :(

Igår hade jag träningsledigt, men idag var jag tillbaka på gymmet igen. Tidigare i veckan har jag varit lite smått öm i handlederna, men idag hade jag problem med att kunna utföra övningarna ordentligt när jag tränade för att jag hade så ont. Det här gillar jag inte.

Förhoppningsvis så går det över till imorgon så jag kan både jobba och träna. Om jag har ont imorgon på morgonen så får jag be sjuksköterskan linda eller tejpa ihop mig. Händerna får jag också hemskt ont i ibland. Min mamma tejpar ju händerna ibland på grund av värk. Kanske skulle det fungera på mig också när jag har extra ont. Vissa dagar kan jag knappt hålla i ett papper för att jag har så ont i händerna. Att jag får problem med handlederna är helt nytt i och för sig.

Träningen medför en del problem också minsann. Jag måste ändå säga att mitt ryggpass gick bra. Jag ökade inte på något, men det fick bli lite färre repetitioner i vissa övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar