05 juni 2009

Jag vill ha en kille med snygg kropp!

Jag blev lite chockad för en stund sedan. Vid sju-tiden denna fredagskväll ringde min mobil och när jag såg att personen hade hemligt nummer blev jag lite nervös, men jag svarade ändå.

För en månad sedan berättade jag om dom söta breven som brukar komma ett par gånger i veckan. För ca 3 veckor sedan tog jag tag i saken och sa vad jag kände. Det vill säga att jag inte var intresserad, att jag inte ser någon möjlighet till att vi får en framtid tillsammans och att jag inte vill ha några barn. Han sa bara att han inte kunde göra mycket om jag var osäker.

Jag är inte osäker, men han vet ju hur galen jag var i honom för många år sedan så jag antar att det är svårt att förstå att jag inte är intresserad nu. Efter det blev det väldigt tomt på mitt hallgolv. Inga fler brev.

Ikväll ringde han. Jag blev grymt förvånad. Han var lika trevlig som alltid och vi pratade en lång stund om allt och inget. Trodde inte att jag skulle höra av sig mer.

Om han bara kunde ha en fantastisk kropp och om jag kunde vara säker på att han alltid håller sig till sanningen. Han har nämligen haft problem med ärligheten hela tiden sedan jag träffade honom för första gången för 6 år sedan.

Om bara dom två sakerna kunde ordna sig så skulle jag tänka på saken. Då kunde jag tänka mig kanske ett litet förhållande där jag träffar honom ett par gånger i veckan kanske. Men inga barn blir det. Och ingen sambo vill jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar