16 juni 2009

Huvudet gör ont :(

Jag har en hemsk huvudvärk just nu. Kanske beror det på att jag har sovit för mycket, men jag har sovit väldigt dåligt på sistone så det var nog dags att ta igen lite sömn. Eeze och Alvedon har jag tagit, men det ger inte med sig. Kanske ska jag slänga i mig en Ipren också?

Dom senaste dagarna har jag bara känt mig nere och omotiverad till precis allt, men jag blir så besviken på mig själv om jag inte tränar så det tvingar jag mig själv att göra. Jag hade ju äntligen börjat känna att allt det jobbiga vänder och jag kunde tänka mig att umgås med människor igen, men det är jag inte särskilt intresserad av alls nu. Vad livet ska vara jobbigt och besvärligt hela tiden...

Nu måste jag få bort huvudvärken så jag kan bege mig till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar