13 juni 2009

Semester


Nu är det verkligen många dagar sedan jag bloggade senast. Just nu har jag semester och befinner mig uppe i Norrland hos mina föräldrar. Tiden har verkligen gått jättefort hittills. De första två dagarna användes till att träna och umgås med familjen.

På onsdagen fick jag min trevliga skatteåterbäring, så jag tog en shoppingrunda här i Luleå. Det är inte ofta som jag gör det så man får passa på nu. Jag hittade bland annat ett par nya skor som jag ska träna i. Dom kostade bara 99 kronor så jag tyckte att det var ett riktigt bra köp. Visst, det är barnskor och dom kanske inte har världens bästa kvalitet, men dom är söta i alla fall :)

Torsdagen och fredagen innehöll massvis med stress för att förbereda inför min systers student, men det var kul. En del av släkten var här också så det var trevligt att få träffa dom. Min syster har blivit så stor. Jag tyckte det var nyss som hon hade sin rosa björn under armen som fick följa med överallt och hon var sisådär en meter lång. Nu har hon ju vuxit om mig :P
Träningen har gått bra. Nu har jag haft två dagars träningsledigt, men snart ska jag iväg och gymma. Ett benpass blir det idag. Jag får sån härlig träningsvärk av att träna här just för att maskinerna är lite annorlunda mot vad jag är van vid. Nog för att jag har träningsvärk ganska ofta ändå ju.
Tricepspasset i måndags var grymt. Träningsvärken släppte först på fredagen. En vacker dag ska jag ha mina efterlängtade fina armar :)
Nu är det dags för lite kosttillskott, klädombyte och sedan ska jag hoppa upp på cykeln.
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar