14 juni 2009

Födelsedag :)

Idag är det MIN dag. Jag blir hela 25 år och jag känner mig otroligt gammal. Igår fick jag höra att jag ser yngre ut än 25, så det gjorde mig lite glad i alla fall.

Min faster gav mig en ask med chokladhjärtan och jag kan bara inte stå emot när jag får något sådant, så den har jag ätit upp idag. Jag som skulle vara nyttig idag. Det gick sådär.

Jag hade tänkt träna idag. Även det misslyckades jag med. Min syster åkte till jobbet med jackan som innehöll mitt respass. Utan det kan jag inte träna. När hon kom hem så var det för sent att åka till gymmet.

Annars brukar det alltid vara jättefint väder på min födelsedag, men det har regnat massvis. Så tråkigt :( Jag har spanat in ett armband som jag vill ha. Nu när jag har fått lite pengar på min födelsedag så kan jag ju passa på att shoppa lite :)

1 kommentar: