29 april 2009

Stackars mig

Ojoj, vad har jag nu lyckats ställa till med? Jag helt otroligt ont i trapezius idag. Igår tränades biceps och magen, så jag kan ju inte ha träningsvärk där från det i alla fall. Idag skulle axlar och vader tränas och jag kan ju säga att det gjorde sjukt superont när jag skulle göra lite vadpress i smithen och ha den där dumma stången på axlarna. Efter ett par set satte jag i alla fall en sån där kudde på stången, men det hjälpte inte särkilt mycket :(

Axelpasset gick riktigt bra trots att jag hade ont, så jag är lite nöjd med mig själv. Idag är det onsdag så det blev ett Body Jam-pass också. Kul!

Imorgon har jag träningsledigt så då får min lilla kropp vila och förhoppningsvis försvinner värken.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig i sängen och titta på Efterlyst klockan nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar