20 april 2009

Nytt träningsupplägg: Dag 1

Kroppen är en väldigt konstig manick. I och för sig kanske jag tycker det för att jag inte riktigt har förstått mig på den ännu. Som jag skrev om igår så försöker jag äta mer nu. Jag tyckte att jag var jätteduktig igår och åt verkligen ordentligt. Gissa vad det resulterade i? Jag gick ner i vikt!! -0,3 kg sedan igår. Som sagt, kroppen är konstig tycker jag.

Idag började jag med mitt nya träningsupplägg. Jag försöker lägga lite extra energi på ben och axlar, så jag har försökt dela upp benen istället för att ha dom i ett och samma pass. Idag var det dags för baksida lår+rumpa och det gick riktigt bra :)

Förutom på en liten punkt...

Jag brukar annars alltid köra liggande lårcurl bara, men nu tänkte jag ge mig på sittande också. Tidigare har jag inte gillat den och gör det fortfarande inte insåg jag. På något vis så känner jag mig för liten för maskinen. Jag är liksom för kort! Eller så är det jag som är knäpp eller konstigt byggd eller vad som helst. Något fel är det :P

I lördags solade jag och jag tror att jag spenderade lite för mycket tid i solariet, för jag är typ röd... som en kräfta :P Lagomt snyggt ;) Men snart kommer jag att vara så brun och fin. Längtar efter en vacker solbränna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar