07 april 2009

Det gick bra till slut :)

Just precis så här trivs jag som bäst. I mjuka och mysiga träningskläder, osminkad och med håret i en tofs.

När jag hoppade upp på cykeln för att ta mig till gymmet tidigare idag så kände jag att jag även hade träningsvärk i magen. Det är bra :)

Träningen gick bra idag. Jag började med 15 minuter crosstrainer innan styrkepasset. Axlarna kändes ovanligt bra idag faktiskt. Även triceps körde jag slut på. Lite träningsvärk vill jag minsann ha i morgon så jag vet att jag varit duktig idag.

Efter passet tänkte jag spendera lite mera tid på crosstrainern, men klockan hade börjat närma sig fyra så det var så jobbigt mycket folk då. Istället tänker jag ta en promenad ute i det fina vädret om en stund. Hoppas att ni har en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar