26 april 2009

Rygg och axlar

Idag var sista passet för veckan och nu har jag testat mitt nya träningsupplägg en hel vecka. Jag tycker själv att det blev ganska bra. Några små ändringar kan jag behöva göra, men i över lag känns det superbra.

Rygg och axlar tränades idag. Just dom två musklegrupperna kanske inte passar jättebra ihop, men jag visste inte vart jag skulle klämma in andra axelpasset, så det fick bli tillsammans med ryggen och det funkade väldigt bra ändå.

Jag hade lagt in övningen enarms hantelrodd (bilden) i mitt ryggpass och jag kan inte säga annat än att jag älskar den. Det var kul och jag fick superfin kontakt.

Nu har jag haft två axelpass i veckan dom senaste två veckorna och jag tror att det behövs. Äntligen har jag kunnat börja öka lite i vikter och repetitioner. Sedan jag började för ett år sedan så har jag typ stått stilla och kommer ingen vart, men nu börjar det gå åt rätt håll :)

Ikväll har jag pysslat med lite matlagning, så nu har jag kycklingfilé, kokta ägg och morötter i några dagar framöver. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar