08 april 2009

Ovanor är till för att brytas


Idag vaknade jag 08.18 och jag är väldigt nöjd med att jag vaknar av mig själv så tidigt och inte sover alldeles för mycket. Jag har startat dagen med gröt och nu sitter jag med ett stort glas coca cola zero med isbitar och färgglada sugrör i :) Det är minsann en bra start på dagen!

Jag hade ju planerat att min 12-dagarsledighet skulle användas till att få ordning på formen och kanske gå ner lite till i vikt. Istället har det blivit raka motsatsen. Jag har ätit extra mycket och onyttigt. Träningen har jag skött nästan felfritt, men om man ändå äter godis och pizza så kommer det inte att ske några under med min kära kropp. Jag är väldigt besviken på mig själv faktiskt.

Idag är det onsdag så jag ska på Body Jam 17.30. Innan det tänkte jag köra 45 minuter på crosstrainern och även ta en promenad nu på eftermiddagen. Jag måste göra mig av med godiset som jag åt i måndags och igår :(

När jag köper godis så köper jag alltid jättemycket, så jag orkar inte äta upp allt. Det gör ju att jag måste äta upp det dagen efter istället och då blir det ju godis två dagar i rad. Det är en ovana som jag måste sluta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar