01 april 2009

Längtar efter något onyttigt.

Det var superroligt på Body Jamen idag. Med ny koreografi tar det några gånger innan det blir roligt och man har börjat lära sig lite. Nu börjar jag äntligen komma in i det. Innan passet började så hann jag med 15 minuter crosstrainer och gjorde av med 175 kalorier.

På eftermiddagen tog jag en 75 minuter lång promenad i solen. Det var riktigt mysigt :)

Idag så tänker jag knappt på något annat än mat. Jag längtar efter något gott och onyttigt. Till exempel godis, chips, cola, korv med bröd, pizza, pommes frites, kanelbullar eller en portion köttbullar från Ikea :) Snart kanske jag borde ta en liten ätardag, så suget efter allt det försvinner.

Imorgon har jag en träningsledig dag, men någon liten promenad ska jag ta i alla fall. Hoppas att det är fint väder. Nu ska jag rasta hunden, duscha och sedan lägga mig under mitt älskade duntäcke i sängen och titta på Grey´s Anatomy innan jag somnar. Så ser en lill-lördagskväll ut i min lilla värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar