23 april 2009

Ny frisyr

Här kommer en alldeles ny osmickrande bild på osminkade mig. Jag är verkligen superdålig på att ha personliga bilder i min blogg, men jag ska bättra mig :) Dåligt ljus är det och jag är alldeles kräftröd efter att ha solat tidigare idag, men jag har klippt mig och gjort nya slingor, så nu är mitt hår fixat inför sommaren i alla fall :) Jag har inte ägnat så mycket tid till att fixa frisyren ordentligt nu, men någon gång ska ni få se mitt hår när det kommer till sin rätt.

Idag har jag varit ledig och det är verkligen skönt. Något lite hemskt har jag gjort idag. Jag har ätit på Subway och druckit Coca Cola Zero. Som jag har saknat min älskade cola. Min macka innehåller knappt 400 kalorier och colan inga kalorier alls, så jag är inte allt för hemsk :) Inget socker än så länge. Det är jag stolt över!

Jag vägde mig på en annan våg i morse och jag litar inte riktigt på någon annan våg än min egen, men enligt den så vägde jag 55,0 kg. Ingen viktnedgång den här gången, men jag har inte heller gått upp. Det är bra.

Mitt nya träningsupplägg går bra faktiskt. Lite jobbigt är det att ha ett tricepspass när man har tränat axlarna dagen innan, men det gick riktigt bra ändå. Trots träningsvärk i axlarna fick jag till ett väldigt bra triceps-, bröst- och magpass. Triceps är en av mina favoritmuskler att träna just nu :)

Imorgon ska jag på en liten shoppingtur efter jobbet. Smink i massor behöver jag. Även lite nya kläder vore trevligt. Nu håller jag på att knåpa ihop en shoppinglista så jag ska kunna shoppa effektivt imorgon.

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar