02 april 2009

En torsdag på Ikea

När jag har varit på Ikea är det sådant här som får följa med mig hem ;) Jag älskar giraffer och allt som är sött och gulligt, så den här lilla skallran fick följa med mig hem. Sugrör är alltid bra att ha. Ikeas godis gillar jag så älgar, snören och choklad fick följa med hem. Jag ska försöka hålla mig borta från det till på lördag. Nu måste jag ha disciplin :)

Jag har fuskat lite idag faktiskt. På Ikea åt jag köttbullar till middag. Efter 6 köttbullar, ½ potatis, massor av sallad, lite lingonsylt, sås och två glas cola light så var jag supermätt. Sedan så stod det en stooor skål med godisälgar där och jag kunde inte motstå att ta två :) Så jag har varit lite onyttig idag, men det får man vara ibland tycker jag ;)
Jag trodde att det skulle ta evigheter att gå till Ikea, men jag promenixade dit på 62 minuter och hem på 59 minuter. Med Bodywork 8 i iPoden fick jag upp ett ganska bra tempo och köttbullarna och älgarna gjorde nog att jag fick extra energi och kunde gå ännu snabbare hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar