25 april 2009

Shoppat :)

Både igår och idag tog jag en shoppingtur efter jobbet. Idag tänkte jag bara gå och köpa schampo, men istället kom jag hem med två skärp, ett vitt linne och ett nagellack. Jag måste ändå säga att jag är nöjd med min shopping.

Ganska plånboksvänligt blev det när jag fick allt utom proteinpulvret för 1300 kr. Innan hade jag planer på att köpa ett par skor för 600 kr och en topp för 400 kr. Istället kom jag hem med ett par skor för 150 och fyra toppar för 270 :) Jag vill inte lägga så mycket pengar på kläder, för jag vet trots allt inte vad jag kommer att ha för storlek eller hur jag kommer att se ut om ett halvår eller så. Kanske väger jag 100 kg eller så har jag gått ner mer i vikt.

Idag är jag träningsledig. Det är skönt och välbehövligt. Jag har trots allt tränat 7 dagar i rad nu. Igår tränade jag framsida lår och jag har mycket träningsvärk trots att jag var stressad och inte körde så många set som jag ville. Triceps har jag något helt enormt ont i efter i torsdags. Nästan för ont, men det är bra, för då har jag tränat ordentligt och jag vill ha fina armar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar