05 april 2009

Funderar...

Jag väcktes 8.47 av att min hund skällde på reklamutdelaren. Vet inte varför hon har börjat skälla när det kommer post. Det är ett nytt påhitt som hon har börjat med.

Inatt har jag i alla fall sovit mycket. Över 9 timmar. Det behövdes verkligen :)

Hittills idag har jag inte gjort mycket annat än att rasta hunden och äta frukost. Jag har funderat lite och insett att jag inte bara kan sitta och vänta på att livet ska börja, jag måste ju ta tag i saken på egen hand. Mitt besök i Luleå kommer ju gå åt helvete, men då har jag ju i alla fall gjort ett försök. Jag behöver inte ångra något som jag inte har gjort.

Nu borde jag se till att ta tag i allt. Jag borde ta reda på vad jag vill göra med livet, resa, uppleva saker, tatuera och pierca mig (som jag velat länge men inte vågat), satsa massor på att få den kroppen jag vill ha och göra bara allt jag verkligen drömmer om. Något måste jag ju uppnå i mitt liv. Just den där drömmen om en liten familj i ett litet hus lägger jag på is. Någon gång vill jag nog ha barn, men just nu är jag 25 (om två månader) och ska ägna livet åt annat.

Då var det bestämt ;)

Nu ska jag däremot tvätta håret och sedan skynda iväg till gymmet. Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar